cpu intel
Νέα γενιά επεξεργαστών από την Intel
October 20, 2015
video gamers
GAMES: Έρχεται ο έλεγχος ντόπινγκ στους παίχτες videogames
October 20, 2015

Πώς αλληλεπιδρούν οι Ευρωπαίοι με την τεχνολογία!

samsung devices

Η μεγαλύτερη έρευνα της Samsung: Πώς αλληλεπιδρούν οι Ευρωπαίοι με την τεχνολογία

Ο ετήσιος Τεχνο-οικονομικός Δείκτης (Techonomic Index) της Samsung ανακοινώθηκε, αποτελώντας την πιο ολοκληρωμένη μελέτη για τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι Ευρωπαίοι με την τεχνολογία. Στην μελέτη συμμετείχαν 18 Ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, αποκαλύπτοντας τις συνήθειες χρήσης και δαπάνης σε πλήθος ηλεκτρονικών συσκευών.

Η νέα πανευρωπαϊκή μελέτη αποκαλύπτει ότι το σπίτι εν έτει 2015 είναι πλέον κάτι παραπάνω από ένα μέρος στο οποίο τρώμε, κοιμόμαστε και χαλαρώνουμε. Αποτελεί κόμβο εργασίας, μελέτης και ψυχαγωγίας, όπου συνδεόμαστε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και αντλούμε έμπνευση από τον κόσμο γύρω μας. Η τεχνολογία εμπλουτίζει αυτήν την εμπειρία, καθώς ο μέσος όρος συσκευών ενός ελληνικού νοικοκυριού αντιστοιχεί σε 19, αναδεικνύοντας ότι ο δρόμος προς τα πιο έξυπνα σπίτια φαίνεται μονόδρομος.

Η επένδυση στην ψηφιακή εκπαίδευση μεγαλώνει, καθώς ο χρόνος που δαπανάται σε mobile gaming μειώνεται.

Πανευρωπαϊκά, 17% των νοικοκυριών πληρώνουν σε τακτές περιόδους για πρόσβαση σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο, 5 φορές περισσότερο από ότι το 2014 (3%). To 22% των Ελλήνων πληρώνουν για πρόσβαση σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε μηνιαία βάση.

Ένας στους τέσσερις Ευρωπαίους (25%) καταναλώνουν εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε εβδομαδιαία βάση – μία αύξηση της τάξης του 3% σε σχέση με το 2014. Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό είναι 37%.

Η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα στους Ευρωπαίους να ανοίξουν τους ορίζοντές τους σε θέματα εκπαίδευσης. Τα νοικοκυριά ξοδεύουν περισσότερο σε εκπαιδευτικά υλικά (€12/ μήνα) από ότι σε mobile games (€10) και ψυχαγωγικά υλικά, όπως βιβλία και περιοδικά (€11), ταινίες (€10) και μουσική (€9). Σε μία τυπική ημέρα, το 85% των Ευρωπαίων ενηλίκων αφιερώνουν τουλάχιστον μία ώρα στην κατανάλωση εκπαιδευτικού περιεχομένου.

Και ενώ το κομμάτι της εκπαίδευσης βρίσκεται σε τροχιά ανόδου, η προσήλωση στα mobile παιχνίδια, σε αντίθεση, έχει αρχίσει να περιορίζεται. Μόλις το 1/3 (33%) των Ευρωπαίων παραδέχονται ότι παίζουν κάποιο mobile παιχνίδι σε τουλάχιστον εβδομαδιαία βάση – μία σημαντική μείωση σε σχέση με το 42% το 2014. Σημειώνεται ότι το παιχνίδι που ήταν πρώτο σε αριθμό downloads ήταν το ‘Candy Crush Saga’.

Στην Ελλάδα το 41% χρησιμοποιεί το smartphone ή tablet του για gaming ή εφαρμογές για ψυχαγωγία σε εβδομαδιαία βάση, παρ’ όλα αυτά δεν ξοδεύει ιδιαίτερα μεγάλα ποσά για αυτό το λόγο (€9/ μήνα). Αντίστοιχα και στις δαπάνες που αφορούν σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ο Μ.Ο. ενηλίκων στην Ελλάδα ξοδεύει €10/ μήνα, όταν το Ηνωμένο Βασίλειο που έχει την πρωτιά ξοδεύει €18,5/ μήνα.

24% των νοικοκυριών στην Ευρώπη πλήρωσαν για stream περιεχόμενο (ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές) τον περασμένο μήνα, τέσσερις φορές περισσότερο από το μόλις 5% το 2014. Το ποσοστό των Ελλήνων που πληρώνουν για stream περιεχόμενο ανέρχεται σε 20% σε μηνιαία βάση.

Ένας στους πέντε Ευρωπαίους (21%) πλέον πληρώνουν για τις ψηφιακές εκδόσεις – διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με το 2014 (9%). Το αντίστοιχο ποσοστό που πληρώνουν στην Ελλάδα για ψηφιακές εκδόσεις (ηλεκτρονικά βιβλία και περιοδικά) ανέρχεται σε 23%.

75% των Ευρωπαίων συμμετέχουν πλέον σε δραστηριότητες κοινωνικής δικτύωσης – αύξηση σε σχέση με το 70% το 2014. Στην Ελλάδα το ποσοστό που συμμετέχει σε δραστηριότητες κοινωνικής δικτύωσης φτάνει το 87%.

Πηγή: newsit